Tema: Re: TRAMPAS LAIMEJO FLORIDOJE
Autorius: RaR
Data: 2016-11-11 08:15:31
Čia kalba buvo apie didžiavimąsi užkariavimais. Okupacijos žalos
atlyginimo norima pasiekti abipusiu susitarimu, o ne kažkokia karine
intervencija. Šiaip tai nemanau kad tai realu, tai greičiau
moralinė-principinė pozicija, o Rusiją vargu ar galima sutapatinti su
SSSR. Pvz. VFR, nors nėra tiesioginė Trečiojo Reicho įpėdinė, sutiko
daug kam atlyginti WWII metu padarytą žalą, tuo tarpu VDR apie tai net
ir kalbos nebuvo.