Tema: Re: Skolinimosi kokybe
Autorius: Gintas
Data: 2016-09-01 15:36:49
Siulau suprasti, kad skolas reiktu grazinti. Arba amziais turet ju administravimo islaidas. Kurios Lietuvai ner tokios mazos, nepaisant to, kas pasiskolinus, mums dar "primoka" :)

Vata galvoja, kad skolas grazina tik bailiai? Vata mano, kad pasiskolinus graziai pagyvent-yra smagus dalykas. Juk skolas grazint reiks kitiems?