Tema: Re: Skolinimosi kokybe
Autorius: Audrys
Data: 2016-08-31 14:04:18
standartinis konservuotas melas.
tuo metu buvo 2K (kirkilas + kubilius). socdemai be konservu daugumos seime
neturejo. vyriausybe vykdantis organas, o seimas sprendziantis. taip kad
butent seime kartu su konservais ir taske.

"spakainas"  wrote in message news:nq6bui$pjg$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip tai tada pamenu nebuvo vieningos nuomonės, niekas tiksliai
neįsivaizdavo kaip geriau daryt - visam pasauly krizė, visi peršikę.
Latviai ėmė iš TVF, bet užtat reitingą nusimušė. Lt už didesnes
palūkanas paėmė iš kitur, kad reitingo nesusišikt, tai ten irgi
nevienareikšmiškai viskas.
O šiaip tai man biškį abydniakas kad viską visi ant Kubiliaus nurašo -
priiminėjo jis nepopuliarius sprendimus, susišiko karjerą per tai, bet
iš krizės išsikapstėm palyginus afigienai, visokie TVF ir bendrijos mums
pagyras dalina, vos ne kaip pavyzdį rodo. O vat kas dėl tos krizės
ištikrųjų kaltas - tai visokie Kirkilai su Šadžiais, prasidėjus
pirmiesiems burbulų ženklams toliau sėkmingai taškė viską į kairę ir
dešinę, sėdėjo šiltai ir nieko absoliučiai nedarė, nes buvo px. Bet
visiems žiūriu baisiai patogu vieną atpirkimo ožį turėt net
nepasigilinus. Paskui prietaisas atėjęs pilna gerkle postringauja kaip
čia jis viską daro, nors realiai tai nieko nedaro, išlaidauja ir
nusišneka. Visa laimė kad bent pūslės statybų nesustabdė.