Tema: Re: Skolinimosi kokybe
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2016-08-31 09:27:03
kazkoks pas tamsta iskrypes pasaulio suvokimas.
skolinamasi ne del laimes buti skolingiems, o del pinigu poreikio

"Gintas"  parašė naujienų news:nq4n9o$6kp$1@trimpas.omnitel.net...

Todel , kad tik vatinukas dziaugiasi matytamas i skolas grimzdancia Lietuva.
Tik vatinukas dziugauja, kai Lietuva kasmet po 600 mln eur padovanoja uz
laime but tiek skolingai. Tad, esi vatinuku choro vatinukas

"Labaigerasnikas" <ooo@vilnius.lt> schrieb im Newsbeitrag
> kodel tu koloradini vatinuk, visus likusius vatinukais vadini? Audry nors
> klumpakojem beretem sugeba pavadinti, o tu tik kartoti kitu zodzius sugebi
> kaip papuga
>
> "Gintas"  parašė naujienų news:nq44hi$f9$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Norint mazint-reikia, kad biudzetas bent jau nedeficitinis butu. O
> vatinukai, esantys cia, saukia-reikia dar skolintis. Skola, anot ju yra
> geris :) Vatiniams gerai, kai Lietuva tokias sumas KASMET kreditoriams
> atiduoda. Svarbiausia, kad skola del to nemazeja, tad kitamet vel reiks
> tiek
> [...]

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.