Tema: Re: Skolinimosi kokybe
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2016-09-01 11:29:09
jau ne "uz dyka", jau mum primoka kad pinigus paimtume.
P.S. taip ir nesupratau ka tu siulai suprast ?

"Gintas"  parašė naujienų news:nq5u1j$g4s$1@trimpas.omnitel.net...

Toks vatinis, kaip tu-pamirso. Todel dziugauji, tai skolai vis didejant,
pinigu Lietuva uz "dyka" gauna

Vieni kariuomeneje perka sakutes uz desimteriopa kaina, kitas dziugauja, kad
masinyciu bus nusipirkta uz simtus milijonu. Tai jei ant sakuciu tiek
"uzsidet" sugebejo ala konkursa organizave, tai kiek galimai uzsidirbs, kai
sumos simtu milijonu eiles? O juk viskas is to paties, deficitinio biudzeto.
Bet ar tau, vatai, ta suprast? Juk vata galvoje :)

"Labaigerasnikas" <ooo@vilnius.lt> schrieb im Newsbeitrag
> kas pamirso kiek kainuoja skola ?
>
> "Gintas"  parašė naujienų news:nq4njh$6of$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Sutinku. ES ismokos sumazejus, skola dar labiau prislegs Lietuva.
> Sutinku -
> nesant galimybiu grazint skola, ismokos kreditoriams tampa tiek iprastu
> dalyku, kad tai tampa mokesciu dalimi. Bet ar verta dziaugtis kasmet
> padovanojant po tuos 600 mln euru kasmet? Juk 1991m Lietuva buvo skolinga
> apskrita nuli ir tu 600 mln niekam dovanot nereikedavo. Suprantu-kartais
> tenka pasiskolint, bet....... Priprast prie skolos tiek, kad jau
> [...]

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.