Tema: Re: Skolinimosi kokybe
Autorius: RaR
Data: 2016-08-30 22:14:01
Kai skola palyginti nedidelė, esame eurozonoje ir pinigų nelabai kur yra
investuoti, tai ir skolina pigiai. O kam mes tas paskolas panaudojame
kreditoriams visiškai nerūpi, jiems rūpi tik mūsų pajėgumas jas
grąžinti. Kad galime pigiai pasiskolinti - tai gerai, ir tai netolimoje
ateityje gali praversti. Bet jei skolinsimės daug vien dėl to, kad pigu,
tai skola gali pasiekti tokį lygį, kad pigiai niekas nebeskolins.