Tema: Re: Skolinimosi kokybe
Autorius: nelabs
Data: 2016-09-01 14:10:54
skolu ne viena valstybe neisvengia, bet geretis jomis, auginti ir
puoseleti, vadinti "dovanomis" - nelabai sveikas poziuris
nuostatos arba mentaliteto ugdymas.
kazkokia prileistoji prie rasymo straipsnelio vieshai masto,
kad daktarams galima i tumbocke dovanas deti.
maciau vaizdeli prie prekybcentrio, kaip apsauginis slerva apsivogusia
tysia. ir ka jus manote - pripuole trukdytojai, paleisk, ne tavo
reikalas. girdi, ne tavo pinigai, o tas atsake - MANO.
Musu ten pinigai, ir kontrole turi kaip priklauso.
Nera ? Nereikia. Nusiperka lagamina ir vaziuoja kokion nors Olandijon
jaunimas. Toliau nuo istvirkusiu "patriotu".