Tema: Re: Skolinimosi kokybe
Autorius: Audrys
Data: 2016-08-30 22:54:42
ir tu dar tada prie meno buvai su shudinom klumpem operhouse

"Tomas"  wrote in message news:nq4ntt$6ql$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip fainiai buvo shauniais devyniasdeshimtaisiais su nuliu skolos, visur
atkutiuras, riebiatos, dekanidze vilniu valde, ech.... Lopetu fabrikai dar
veike, liandzbergas dar nebuvo ishvoges. Net ishkabos buvo shpizhines pagal
gosta - мясо, рыба, комбижир. Ne tai kaip dabar kazhkoks fufelis
plastmasinis.