Tema: Re: Auto ivykis-kieno kalte didesne?
Autorius: nu blyn
Data: 2011-11-10 14:38:34
Man irgi buvo panasi situacija gudziais ~2002 metais, keglis .... aisku jis
liko gyvas, bet man sudauze stikla, ilenkimai ten .... atsisedo ant kapoto
as ant stabdziu jis aisku nuskrido ant zemes ... atsikele ir varo tolyn, as
tik uz kupros stovek ir laukiam policijos. jam blaivumas buvo >2 promiliu,
likau nekaltas.