Tema: Re: Auto ivykis-kieno kalte didesne?
Autorius: Gintas
Data: 2011-11-10 13:46:31
Man tai atrodo teisinga-kompensacija man nepriklauso. O policija  baus girtaji  uz KET pazeidima? Vistik girtas vazinejasi :)  Ir aplamai: tarkim: atvaziavo policija i autoivyki. Partrenktas dviratinkas gyvas, taciau girtas. Uzfiksuoti girtuma ir bausti kaip KET pazeidima padariusi? Lyg ir taip. Po dienos numire. Bauda anuliuojama? Ta prasme-ar promiliu buvimas esimo dalyvio kraujuje turi buti baustinas BUTINA tvarka ar ne-jeigu pareigunas uzfiksuoja si, negincijama, fakta?