Tema: Re: atleidimas per bandomaji laikotarpi
Autorius: BigM
Data: 2011-11-07 15:50:48
Tęsiant mintį. Mano supratimu, esminis momentas yra pagal DK 105 straipsnio
pirmą punktą "Išbandymo sąlyga turi būti nustatoma darbo sutartyje." Aš
neprisimenu kada varčiau savo sutartį, bet kažkotai įtariu, kad apie
išbandymo sąlygas ten net nekvepia - ir įtariu, kad pas daugelį darbdavių
taip yra, nes tas sąlygas išrašyti jau reikia konkrečiai užimamoms pareigoms
ir t.t. - na ir kitas argumentas, kad po bandomojo labai jau retas atleidimo
%.

Taigi, jei bandomajam laikotarpiui priimi be konkrečių sąlygų, tai atleisti
praktiškai neįmanoma? (na gal išskyrus kokias force majore aplinkybes - ir
tai klausimas ar išeitinė nepriklausytų...?)

Apibendrinant: darbo sutartyje turi būti aiškiai apibrėžtos išbandymo
sąlygos, atkreipiant dėmesį, kad jas būtų galima objektyviai patikrinti.
Bandomuoju laikotarpiu turi tikrinti tas sąlygas ir fiksuoti objektyviai
faktus. Duoti pasirašytinai susipažinti darbuotojui. Na o po to jau turėtų
būti nesudėtinga su formalumais, jei reikėtų visgi atleisti (kaip visuomet,
100% garantuotas nebūsi, nes gal klaidą išvadose padarei ir gali tave
truktelt už tai :) ).