Tema: Re: atleidimas per bandomaji laikotarpi
Autorius: pjezo
Data: 2011-11-05 13:07:39
taciau atleidima pripazinti neteisetu- gali.
tarkim darbdavys atleido uz tai, kad vadybininkas nesiprausia ir vaiksto kvepiantis kaip bomzas ir pirkejai sede su juo i 600 mersa bandomajam vaziavimui nuo kvapo vemia tiesiai ant paneles ir priekinio stiklo.

o teisme to irodyti negali- kolegos paliudija kad jis visada tvarkigas, atleistasis pateikia kruvas cekiu is grozio salonu, kur matom kad jam kasdien 5 ryto daromas pedikiuras, manikiuras, sukuosena ir viso kuno apiprausimas sventintu vandeniu su levandu aliejum.