Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Dex
Data: 2011-06-15 10:34:54
na man realiai visai neįdomu gaišti laiką su skundais. Tai tiesiog
perdaviau fotkes pagal nurodytą www adresą, nu ir viskas ok :)

Duomenis buvau surašęs tokius pačius, kaip ir toje anketoje internete.
T.y. vieta, data, laikas, aplinkybės, ir dvi foto, kur viskas aiškiai
matosi.
Atgalinis adresas tai kaip suprantu yra mano (senderio) e-mailo adresas,
neįsivaizduoju, kaip galima jo nenurodyti :)

Dex