Tema: Re: OFFTOPIC ...Re: auto plovimas
Autorius: Struktur
Data: 2011-06-07 17:27:32
Pi., tu mane dabar tai tikrai suzavejai. taigi tas tavo bilieta
negalioja anot taves :)

neseesme, nenukrypstam nuo temos. yra draudziama siai dienai plaut
masinas ne tam skirtose vietose. as kaimynei,pasisveikines, labai graziu
tonu ir su sypsena veide priminiau/pasakiau apie tai. kuom as patapau
jau rasiau.
kartais susiduriu su buduliais, kurie nakti atvaziuoja bumcika
paklausyti, kasiaku sutraukt ir alu pagert vos ne po langais. nu
nekvieciau as policijos dar nei karto, vis nueinu, paaiskinu, kad miegot
noriu, o kai neissimiegu, labai piktas bunu. susipranta, isvaziuoja. bet
tikrai bus kartas, kai nesusipras... ar as tureciau toliau "tampyti
katina uz usu" ir stengtis papult i kriminalines kronikas, ar vistik
geriau pranest...? ar pamacius ezere merkiant 15m tinkliu nueit ispet,
kad negalima? tinkliukas tai "nedidelis", ne simtas metru.
tame ir blogumas, kad kiekvienas savaip traktuoja draudimus. tipo va
sitas yra smulkus ir nezymus, o jau uz sita tai "net ir su orkestru"
skambysiu.

p.s. manau senis, nugyvenes garbinga amziu, tikrai puikiai zino, kas
galima, o kas ne. o kai isijungia "nu nusiplausiu as cia greit, nu nieko
cia tokio..." tada gali buti ir lavinos efektas, plaus visi. kas cia
tokio ;)