Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Pi.
Data: 2011-06-10 14:53:21
nu tai su tuo visi ir sutinka.. kad pasisneki.. ir arba supranta ir ramu..
arbe kvieti policija ir tikiesi, kad bus ramu..  bet dar tokie kietuoliai
pradeda i kelnes det, kai 112  papraso nurodyt savo pavarde..  kazkada cia
skundesi toks.. kad norejau priduot kazka.. o kai paprase pavardes jis labai
pasipiktino ir nesake..