Tema: Re: auto plovimas
Autorius: nu blyn
Data: 2011-06-09 18:03:03
Jaigu jau svaigstame tai turi buti kita sistema kuri uztikrintu tavo mokuma,
neizgaletum atlyginti nugriuvusio tralo .... sedek namie ir jokios masinos
negali chiupinti
Noredamas sesti uz vairo su tikimybe padaryti zala kitam turi uztikrinti kad
sugebetum isimoketi.

Gal nebesvaikim, statistinis lietuvis nesugebetu net 10klt susimoketi uz
remonta, ka jau kalbeti apie lexusus. Draudimas butinas.