Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Rivo
Data: 2011-06-07 13:07:42
Senis - bbdejau ant jusu, man gerai ir ka jus man padarysit?
Noras pranešt - iš o man nepatinka parvažiavus lipt i putotą balą su
basankėm...
Klausimas, kuris iš šių požiūrių teisingesnis?

"Tomas"  parašė naujienų news:iskt2a$9ch$1@trimpas.omnitel.net...

Išėjo tai išėjo, bet va iš kur tas senis plaunantis mašiną, mm..? Ir iš kur
toks noras stukalint..? O nauja karta - kai pažiūriu, nu nelabai yr kuo
žavėtis.