Tema: Re: auto plovimas
Autorius: KEdas
Data: 2011-06-10 16:36:17
2011.06.10 16:03, Pi. rašė:
> pestiesiems eiti yra saligatvis kitoj kelio pusej.. gyventojai pro sita
> puse nevaiksto.. nes iejimai i laiptine is kito namo puses..

Tau su galva viskas gerai? Tas praėjimas yra naudojamas ne tik
gyventojų. Į kur, tavo manymu, prekės yra atvežamos? Į parduotuves! O
kaip į parduotuvę reikia patekti, negi automobiliu įvažiuoti?

> nei karto
> nemaciau, kad policija cia baustu uz toki stovejima.. nors cia dirbau 4

O aš apskritai jau 3 metus nesu matęs, kad policija ką nors baustų už
stovėjimą ne vietoje. Net ir iškviesti jie nebaudžia, o tik atsikalbinėja.