Tema: Re: auto plovimas
Autorius: -Lameris-@UK
Data: 2011-06-12 14:04:36
Čia per Rusijos TV neseniai žiūrėjau - per šiuos Naujuosius vienas nuėjo į
rusį sudrausminti ten geriančius ir triukšmaujančius paauglius. Gavo peilį į
krūtinę ir dabar su angelais bendrauja. Va ten studijoje ir buvo užduotas
klausimas - kodėl neiškvietėte milicijos? Pas mus yra taip, kad policijoje
dirba tinginiai, kurie TINGI atlikti savo pareigas. Todėl kenčia visa
visuomenė.