Tema: Re: auto plovimas
Autorius: -Lameris-@UK
Data: 2011-06-12 14:28:01
O tai kas tave verčia šiandien laikytis tų įstatymų, kurie galiojo prieš 20
metų?
Yra visuomenėje priimtos gyvenimo normos ir gyvename pagal jas. Aš pats 10
metų dirbau policijoje, bet dabar tikrai nesu įgaliotas dirbti UŽ policiją.
Vieną kartą čiuvakas išvažiavo į priešpriešinio eismo juostą, vos su juo
nesusidūriau, bandžiau paaiškinti, kad jis ne ta juosta važiuoja. Jis mane
pasiuntė nx, tada aš iš jo atėmiau raktelius ir iškviečiau policiją.
Atvažiavę jie man paaiškino, kad raktelių atėmimas chulganizmas. Nuo to
laiko niekada nebesikišu į tokius reikalus. Yra reikalas, iš karto kviečiu
policiją, o ne dirbu už policiją. Lai jie iš visokių čiuvakų raktelius
atiminėja.