Tema: Re: Pries renovacija
Autorius: Renookas
Data: 2010-10-08 15:40:57
patikek draugauju. tik poziuriai i finansus gali skirtis.

Tau gal patinka pasiimti paskolu ir dirbti kad jas atiduoti, man labiau
patinka uzsidirbti ir tada isleisti. Gyvenime ne visada taip iseina. Tad
tenka kartais skolintis. siandien dienai pats ieskau paskolos. Bet tai
nereiskia kad matau vien privalumus skolinamuose piniguose. jei isigilintum
tai suprastum, kad skolinti pinigai kainuoja ir ne taip pigiai..