Tema: Re: Pries renovacija
Autorius: vaikis
Data: 2010-10-04 13:43:48
  Na, mes kaiptik daulyvaujame procese. Investicinis projektas
paruostas. Siandien bus padetas pries paskutinis parasas ant
sutikimo/prasymo atsijungti nuo silumos tinklu. Paskutinis parasas -
savivaldybes, mat ji vieno buto savininke. Galesiu karts nuo karto
papasakot kaip cia viskas vyksta pas mus :)
Kai kavom investicini projekta. visi labai issigando, nes kaineles
darbu, svelniai tarian - kosmines. Fasado apdaila - 350Lt/m2. Aisku jos
visiskai nieko neipareigojancios, bet zmones issigando:)
Namas: 1965m statybos, 23 butai, 9 atsijunge sildyma, 3 aukstai. Mano
butas 75 m2, praejusia ziema kazkuri menesiuka saskaita uz sildyma - 560
Lt. Cia be jokiu gyvatuku ir karsto vandens, nes tai ruosiames elektra.