Tema: Re: Pries renovacija
Autorius: ufonaut
Data: 2010-10-04 17:23:10
On 10/04/2010 05:17 PM, ufonaut wrote:
> Cia tiek daug biurokratiniu grandziu, kur kiekvienam zingsny viskas gali
> fail'inti, kad tas planas atrodo beviltiskas.

P.S. man sitoj yra analogija su valdovu rumais. Siuo metu kazkiek ten
reikia idet pinigo, kad viska uzbaigt, pasak statytoju, iki tokio lygio,
kad rumai galetu priimti lankytojus ir kad pradetu pelna nest :). Man
tai jau savaime skamba kaip anekdotas, jau isivaizduoju per zinias
skalambyjant kiek siais metais valdovu rumu islaikymas atnese nuostolio
ir kiek nuostolio planuojama kitais. Zodziu fail'as tesiasi metu metais
ir niekas nepasimoko.