Tema: Re: Pries renovacija
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-10-05 20:27:10
Remiantis tokia logika, kad tai butina esamu namo savybiu palaikymui -
atpirkimas per sekundes dali nuo darbu priemimo - perdavimo akto pasirasymo.
Taciau, jei projekte bus samata su sutaupytos sumos paskaicivaimais per
ateinancius laikotarpius, tokie Petkeviciai tiks apsidziaugs - tai bus kaip
ir irodymas, kad atlikti darbai yra NT objekto pagerinimas ir tuo paciu jo
vertes pakelimas. O tada jau:

"Jeigu bendraturtis padidina bendrąjį daiktą ar jo  vertę
neturėdamas  kitų  bendraturčių sutikimo, jis  įgyja   nuosavybės
teisę į tą padidintą dalį, jeigu ją galima atskirti  nesužalojant
bendro  daikto.  Jeigu  padidintos daikto ar  jo  vertės   dalies
negalima   atskirti   nesužalojant  bendro  daikto,  tai     visų
bendraturčių dalys padidėja proporcingai jų bendrosios nuosavybės
teise turimoms dalims."