Tema: Re: Kristinos pasalpele :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-09-20 11:53:49
hm.. ir tas tiesa, kazhkaip nepagalvojau, kad istatymas ir dabar apibrezhia, kas yra sutuoktinis. ir kad ishsiskyres nebetenki to statuso...
On 2010-09-15 13:47, Toxis@ze_yvil_place wrote:
> igi tiesa, todel istatymas turetu griezhtai ir aishkiai tai apibrezht. Kad ir privalomu testamentu, jei testamento nera, pinigai eina pirmai zhmonai, kuri buvo kai pradejai eit prezidento pareigas...

Nu, vyrai, greit aš galą gausiu jūsų mintis beskaitydamas :) "Pirma
žmona", "antra žmona", "69-a žmona" :))) Nėra tokių sąvokų civilinėje
teisėje, yra tik "sutuoktinis". Arba tu esi sutuoktinis arba ne. Jokių
numerių sutuoktinių eilės sekoje NENUMATYTA! Niekam neįdomu kas kieno
kada buvo žmona, vyru ar partneriu, žiūrimas tik esamas šeimyninės
padėties statusas ir taškas. Jei pvz. AMB iki mirties būtų nutraukęs
santuoką ir su Kristinute, tai tos rentos negautų nei viena ex. žmona.