Tema: Re: Kristinos pasalpele :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-17 08:33:48

"netas" <a@aa.aa> wrote in message news:i6u9s2$53e$1@trimpas.omnitel.net...
> O jums neatrodo, kad tai valstybė nutarė apgauti savo piliečius, o ne
> mamos? Čia tas pat, kaip žmogus apsidraustų nuo žaibo, pamokėtų įmokas ir
> paskui - bac - trenkia jam tas žaibas. O draudimo bendrovė ima aiškinti,
> "kaip tau negėda, nemokėsiu kompensacijos, man per brangu" ir t.t

O gal kitaip? Nuejai i draudimo kompanija, sakai apdrauskit medini nama su
baldais, kuris stovi mano kaime vat imoka. Po puses metui ateini ir sakai -
matot, nebera namo - sudege. O patikrinus isaiskeja, kad namo net nebuvo,
apdraudei tik dokumentuose pazymetus pamatus. Kaip manai - draudimas
neteisus,nes tu mokejai imokas ir dabar draudimas tau privalo atlygint
nuostolius? Tas pats ir su imokomis. Jos teisetos tik tada, kai susijusios
su realiais darbo santykiais. Jei sumoketos pagal apsimestinus darbo
santykius - banas.