Tema: Re: 1.8Re: Kristinos pasalpele :)
Autorius: Anita
Data: 2010-09-17 16:58:16
o kas tau sake, kad as dabar zemai sedziu :)
kas nors priestarauja del vaiko vedimo i mokykla?
ar cia veikia tas desnis: rekiu, nes jauciuosi prisidirbes ir man slapia, ir
kiti tai mato? :)))

P.S jei tik isgirstu zodi "kaltas Kubilius" , autorius priskiriamas
nesuaugusiu zmoniu (svelniai pasakant ) kategorijai :)