Tema: Re: Kristinos pasalpele :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-09-15 14:46:06
taip, o dokumentai kur? Ar jei ash atejes dabar galechiau papasakot, kad ish tikro ash tada su brazium draugavau mes kutenomes tyliai plazos 715 kambaryje, todel man irgi reikia 7k per men? ar visgi zhodzhio neuzhtenka reikia dokumento, kas yra santuokos liudyjimas ish civilinio metrikacijos skyriaus?