Tema: Re: Kristinos pasalpele :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-17 10:38:12
Ne ash ta pavyzdi pradejau su draudimu - man jis irgi biski pritemptas.
Labiau analogija butu su kokia lieva PVM faktura. Neuina UAB'as i
bankrutuojancia reklamos agentura, "uzsisako" lankstinuku uz 100,000 Lt,
kuriuos "isdalina" klientams. Agenturai "sumoka" grynais, gauna PVM saskaita
faktura ir ant 20,000 Lt susimazina moketina PVM. Vsio zakonna?