Tema: Re: Kristinos pasalpele :)
Autorius: netas
Data: 2010-09-17 02:39:46
O jums neatrodo, kad tai valstybė nutarė apgauti savo piliečius, o ne mamos?
Čia tas pat, kaip žmogus apsidraustų nuo žaibo, pamokėtų įmokas ir paskui -
bac - trenkia jam tas žaibas. O draudimo bendrovė ima aiškinti, "kaip tau
negėda, nemokėsiu kompensacijos, man per brangu" ir t.t

Su mamom lygiai taip pat, buvo tiksliai žinoma už kiek įmokų kokia bus
pašalpa. Jei būtų privatus draudimas "nuo nėštumo", tai juk principas irgi
būtų panašus, tik aišku įmokos-išmokos racionaliau paskaičiuotos. Bet jiems
būtų giliai nesvarbu, kur ir kuo dirba, ir aplamai ar dirba jų klientai.

Tai va, ilgai miegojusi, valstybė apsižiūrėjo kad jai blogai su matematika.
Bet juk pati ir kalta. Kokia jos logika užsipulti dėl to mamas???  O tokia,
kad valdininkams nemalonu garsiai prisipažinti, jog patys apsi****. Geriau
apkaltinti kitus.