Tema: Re: Parkavimas Kaune
Autorius: gopas
Data: 2010-05-20 23:53:10
as tik norejau pasakyt, kad netikiu jog pavelaves zmogus 2 val. ir nerades krabo ant rato sumokes uz tas 2 val. ir tik tada isvaziuos.
jei tai butu realybe, tai ir krabu nereiketu ir baudu nebutu :)

beje, juk parduotuvej kai issinesi kazka nesumokejes irgi esi teisiamas. o ne kad sumoki uz ta preke ir eini ramus toliau.

o tas korteles pirkimas yra nesamone. as is principo mokeciau bauda, o ne pirkciau kazkokia kortele.