Tema: Ats.: Parkavimas Kaune
Autorius: Blynas
Data: 2010-05-20 17:06:06
Išties tai viskas normoj:

Vėlavimas. Pavėlavai, tai pavėlavai, tad mokėti baudą yra normalu. Aš Kroatijoj palikau auto gatvėje, sumokėjęs iki 16:50, kai mokama yra iki 17:00, paskui nemokama. Tai per tas 10 min vis vien sugebėjo baudą išrašyt. Nesiginčijau, nes neteisus aš, o ne jie. Galim ginčytis dėl atlaidumo už menkus prasižengimus, bet tai jau kita tema.

Kortelė. Kortelė geriau ir miesto gyventojams (nes vietoj baudos realiai tiesiog avansu nusiperka paslaugų avansu), ir miestui (tokiu būdu surenkamų mokesčių 50% atitenka miesto biudžetui, o ne valstybės, t.y. mistas taip gauna daugiau pajamų). Tau, kaip miesto svečiui, gal ir geriau mokėti VMI, bet čia jau tavo pasirinkimas. Tačiau vis vien tau, kaip prasižengėliui, nauda yra ta, kad visada turi pasirinkimą. Ko tame pačiame Vilniuje tu neturi.

Tiesiog nematau priežasčių nei tau rašinėti tokius "nusiskundimus", nei pagrindo nusiskundimams apskritai.

"ROOTS" <roots@dtiltas.lt> parašė naujienų news:ht3c8d$c0p$1@trimpas.omnitel.net...