Tema: Re: Parkavimas Kaune
Autorius: Arvis
Data: 2010-05-20 08:00:25
"Dragon" <kazkaz@kazkur.ten> parašė naujienų pranešime:ht1bhm$ppv$1@trimpas.omnitel.net...
> Pagal tavo teorija, sumokesiu uz valanda o ateisu po triju bus gerai? O kiek
> laiko galima "veluoti"? Siap, mokant SMS, gauni pranesima apie besibaigianti
> parkavima ir gali be problemu damoketi. Bet, aisku, siuntei sms, kad, butu
> pigiau, ir negautum pranesimo apie parkavimo pabaiga. Jei jau taupai, tai
> reikia i laikrodi ziureti, o ne kauno parkavimo kompanija kaltinti, kad
> zioplas esi.

Esu iš provincijos, su parkavimu pas mus viskas OK - niekada neviršiju stovėjimo laiko, nes nėra parkavimo automatų.
Manau, kad didelė dalis čia rašančių yra krištolinės sąžinės ir nuostabaus pilietiškumo įsikūnijimai. Nes kaip kitaip galima paaiškinti komentarus, reaguojant į žmogaus paprasčiausiai pateiktą informaciją - "neužlipkit ant grėblio"?
O dar Prezidentė niekaip neranda kandidatų į gen. prokurorus ir pan. Prasisuktų, kad ir per o.law, ir tvarka valstybėje garantuota. Nors ir dabar garantuota. Kai kam.
Arvyds