Tema: Re: Parkavimas Kaune
Autorius: gopas
Data: 2010-05-19 20:49:36
tai kad nafig isvis ten sistema debiliska. senai jau buvau, tai reikedavo begt iki kiosko pirkt tu "loterijos bilietu" parkavimui.
po zenklu lentele 1val/3lt atrodo. nutryniau kortele uz 1lt, bo norejau stovet 20min. kelioms minutems praejus jau tas diedas
prisoka ir deda kraba. sakau ka cia darai. jis man trina kad negalioja toks, reik trint uz 2lt. sakau kur parasyta, ant to bilieto
nieko ner...jis man trina kad kazkur ant automato parasyta. tai kad sakau man neidomus tas automatas nes turiu situos bilietus.
galiausiai pasiulo kviest policija...bet kadangi skubejau tai nutryniau dar uz lita.

vienzo, kaunas yra kaunas...dzyvu dzyvai ten vyksta. bent jau tada vyko, kai ten buvau.