Tema: Re: Parkavimas Kaune
Autorius: ROOTS
Data: 2010-05-20 16:03:17
O as kiek anksciau budavau Panevezyje, tiek beveik visi i mane skersai ziuredavo :) Uzeidavom kur pavalgyt, tai kaikurie buduliukai net nustodavo valgyt, ziuredavo akis isverte. Su bendradarbiais viena karta vakare kazkokiam kabake sedejom, tai i pabaiga barmenas priejes pasiule snukin  :) Sedejom kulturingai, graziai, visi buvo apshale, neivaziavo kame reikalas :) O mano tiesiog plaukai ilgi, beveik iki juosmens :D