Tema: Re: Parkavimas Kaune
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-20 15:33:11
Beje, juokas juokais, bet tu čia minčių padavei neblogų. Aš tai irgi gal prieš pusmetį nusipirkau kortelę (visada perku - kaip nemokamas kreditas gi, joms galiojimas nesibaigia, o centre reikalų atsiranda kaskart). Bet tai sakai, kad tokia atsiskaitymo sistema netgi "įteisinta"??? Reiks pasidomėt :)))

O dėl vėlavimo 2 minutes - išties "žopa". Kita vertus, visi mes juk matėm filmukų su UK ar US parkavimo apmokėjimo "kuriozais", kur inspektorius realiai stovi prie to stulpelio, ir laukia, kada kelios likusios sekundės baigsis, ir iškart rašo "talonėlį" - net jei tolumoje bičiukas bėga rėkdamas "atbėgu, atbėgu!!!" ir grūda monetas... Too late, tskant.