Tema: Re: Parkavimas Kaune
Autorius: ROOTS
Data: 2010-05-20 11:35:57
:D kur as taip sakiau???? apsisikes kaunas????? as sakiau sexas vazinet po parasiuka deliot!
Buvau as tame Kaune neviena ir ne desimt kartu. Miestas kaip meistas. Na aisku toks specifinis :) Kaunas yra Kaunas :) O gyvent noreciau kur ir gimiau, Vilniuje.
O i Klaipeda parasiuku deliot butu HARDSEX :)
p.s. man atrodo cia pas zmones blogai, kad iskart mano poste iziurejo vaziavima ant Kauno. As tik perspejau ir vsikas. Kitame meiste butu taip nutike, buciau irgi perspejes, nes Vilniuje taip nebuvo nutike. kazkaip yra skaitytoj,  kurie pamato zodziuose tai, ka nori pamatyt, o ne tai kas parasyta.