Tema: Re: Parkavimas Kaune
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-20 10:56:52
Kaunofobas? Taisyklių kiekviename mieste savų yra. Aš gal Vilniuje į šuns kaką įlipau, bet gi nesikoliojau viešai visiems "apsišikęs Vilnius".
Ar diskusija "Vilnius-Kaunas" jau ir į o.law atrėpliojo? Nx tas eskaluojama, kas nors gali atsakyti? :)

O dėl žemės - manau į Klaipėdą parašiukų dėlioti reikėtų irgi tiek pat kartų važinėti, tik kad būtų truputėlį toliau, sutinki?