Tema: Re: win7 ka manote? :)
Autorius: Rugpjutis
Data: 2009-11-06 15:24:36
... as cia del savokos "vagis".

.... vat, zinai, as irgi per pastaruosius kokius 5-6 metus esu si bei ta,
taciau ne masiskai, atsisiuntes is interneto vienu ar kitu budu. Kai ka esu
panaudojes, kai ko - ne. Taciau visa si laikotarpi save laikiau vagimi, nors
ir imanciu tik tai kas ne vietoje padeta. Bet ir tai priversdavo raitytis
mano vidurius bei draske vidini pasauli.
O vat siomis dienomis as suzinojau kad vis ta laika buvau ne vagis, o
INTERNETINIS PIRATAS. O tai jau visai kitaip skamba, ypac paaugliui. Prie to
pridejus, kad jis ar jo tevai gali buti nubausti uz sia veikla, tai jau
tampa tam tikro pasitikejimo savimi kriterijumi.
Tad galva aukstyn - ateities didvyriai dar nezinomi... deka LANVA.