Tema: Re: win7 ką manote? :)
Autorius: Martozo
Data: 2009-11-04 15:15:57
> "lengvai" <shetas@hotmail.com> wrote in message news:hcrd7r$g7f$1@trimpas.omnitel.net...
> Neteisėtas literatūros, mokslo ar meno kūrinio (įskaitant kompiuterių programas ir duomenų bazes) ar gretutinių teisių objekto arba jų dalies viešas atlikimas, atgaminimas, viešas paskelbimas, kitoks panaudojimas bet kokiais būdais ir priemonėmis nekomerciniais tikslais, taip pat neteisėtų kopijų platinimas, gabenimas ar laikymas komerciniais tikslais –

Viskas teoriškai labai gražu, bet imho:
Kalbama apie kūrinio arba jo dalies panaudijimą. Naudojant torrent vyksta duomenų siuntimas net ir tada kol dar neturi viso kūrinio. Na o kiek aš suprantu, kūrinys ir/ar jo dalis su torrent siunčiamais duomenų rinkiniais (kol jų visų neturi - neturi kūrinio, o vienas duomenų rinkinys - ne kūrinio dalis) neturi nieko bendro. Taip kad tik IP perdavimas tik parodomoji akcija. Jei būtų tyrimas ir atitinkamai fiksuojami seederiai - biški rimčiau.