Tema: Re: win7 ką manote? :)
Autorius: Raulis
Data: 2009-11-04 12:37:19
Bet juk to ir siekiama. Niekas niekada nesugaudys visu nelegalu. To ir
nereikia. Siekiama keliu parodomuju procesu, del kuriu galima ir is peties
padirbeti renkant irodymus. Tada keliu uzsakomuju straipsniu apie baises
nubaustuju kancias ir dauguma paprastu nelegalu du kart pries siusdamiesi.
Bent jau tevai paauglius vaikus prakontroliuos griesciau.