Tema: Re: win7 ką manote? :)
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-11-06 00:42:53
Kaip sakė viena advokatė - administracinis procesas labai panašus į baudžiamąjį, nes nusižengimas turi turėti sudėtį,
turi būti objektyvioji ir subjektyvioji pusė, etc.

Pats gaminio turėjimas dar nieko neįrodo. Juk ir greitį viršijus stengiamasi snukį atpažinti, kad būtų nubaustas ne
automobilis, o jį vairavusios smegenys.
Teoriškai turi įrodyti, kad būtent tu siunteis, būtent žinojai, ką siuntiesi. Turi būti psichinis santykis su pažeidimu,
škia, nes juk baudžia tavo asmenį, skant. O jei dar pradėsim apie Mikrosofto politiką leisti naudotis, berods, 60 dienų
nemokamai, tai iš viso kosmosas prasideda - kaip galima pavogti nemokamai dalijamą daiktą? Čia tas pats, kas
parduotuvėje, kur per akciją duoda dešros paragauti, sugalvotų kas dešimtą ragaujantį apkaltinti vagyste.