Tema: Re: win7 ką manote? :)
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-11-05 18:17:48
> mane va sita fraze sudomino - o kartais principas "nekaltas kol neirodyta
> priesingai" cia negalioja? nes gaunas vos ne visus kas turi kompa ir neta apkaltint galima, ir turesi irodinet kad ne
> kupranugaris.

Nu, idėja ta pati, jei pas tave automobilyje rastų lavona su pjautinėmis žaizdomis, tai vis tiek turėtum pasistengti
įrodyti, kad tu ne prie ko. Tačiau paties fakto, kad lavonas yra tavo automobilyje, neturėtų pakakti tave apkaltinti.

Tas pats ir su vogtu daiktu tavo kišenėje. Aišku, gali sakyti, kad kažkas įkišo. O va „vogto“ failo atveju nelabai taip
pasakysi.