Tema: Re: win7 ką manote? :)
Autorius: ttt
Data: 2009-11-05 21:59:56
Pagal ATPK tu pats turi irodineti, o ne jie. Taciau iskilus tokiai
problemai ismesi harda, isidesi nauja, nunesi ekspertizei ir irodymu
nebus. Bet aisku bus daug valakitos.
Pats IP nieko neirodo, tik interneto paslaugos pirkeja, bet jokiais
budais ne pirata. Svarbiausia jokiais budais neprisipazinti paciam kad
ir ka jie sakytu. Jie turi sansu tik tada jei ateis netiketai ir paims
kompa is kurio dar nespejai istrinti tu windowsu. Taciau netgi tada dar
nereiskia kad tu pats sededamas siuntei tuos windowsus. Darys kompo
ekspertize patys, nustatys kad kompe pilna tavo dokumentu, tavo chatu
ir tt. ir tokiu budu irodys kad kompas tavo ir kad tu butent ta valanda
juo siunteisi.
Taciau jei vartotojas ne idiotas - procesas labai sunkus bus ir
policija abejoju kad ilgai svaistys savo resursus tokiems dalykams.
Viskas ir baigsis parodomaja akcija, per kuria gal kelis nubaus.

PukiS expressed precisely :