Tema: Re: asarines ir suniukas
Autorius: Bangis
Data: 2009-10-16 16:55:40
:)))
Nu taip, pas mus Lietuvoje 65% vaikscioja su 9mm ginklu kishenej "fully
loaded and decocked". Like 30% yra profesionalus sargybiniu shunu
dresuotojai, nu o like 5% tiesiog loxai, kurie nei to nei to
neturi/nesugeba.
O siaip siulyciau nueit nors karta i treniruotes kur treniruojami shunys
sargybai ir pasiziuret kaip vyksta jau patreniruotu (koki pusmeti
treniruojamu) shunu treniruote. Pinigu tai nekainuoja o vat pasiziureti
gana idomu. Galesit nusprest kaip jus ten tuos sunis desit i vieta ir
per kuria puse ;)
---
Bangis