Tema: Re: asarines ir suniukas
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-10-14 20:43:04
Tvoti lazda - ne itin aukštas lygis, taigi ir pas mus, kai moko kandžiotis, šunis steku lupa, ten daugumoj filmukų šunys tiesiog žaidžia, per grobio instinktą, ne per agresiją, be didelio spaudimo.
Nu tingiu ieškot. Yra vaizdų ir su lazda, ir su peiliu, ir su šaunamuoju ginklu, kai šuo dirba perėmimais.