Tema: Re: ašarinės ir šuniukas
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-13 10:51:46
nu tai kas tai policijai įdomu?
papjautų negyvai, tai tada pasiskubintų užpakalį pajudint, o daugiau...
man buvo, kad kažkoks hronius vedžiojo palaidą rotveilerį,
tas atlekia link manęs, o hronius rėkia - pizdink nahui, pasiimk savo šunį.
nu nuėmiau savo šuniui antsnukį ir paleidau. atpuškavo iki mūsų tas nepirmos jaunystės ir nutukęs
šuo, gavo į dudą ir laukė paguldytas kol ateis šeimininkas pasiimti. tam įspyriau į šikną ir tiek.
policijai paskambinau, tai atvažiavo po valandos,. sako - nu kur čia kas palaidas puola, nieko nematau,
atvažiuokit į komisariatą rytoj parašyti pareiškimą, bet veltui gaišit laiką, vistiek juk kai jo nėra,
niekas neaišku. kur sakot gyvena? toj laiptinėj? nu tai negi mes dabar čia jo lauksim, tai nebent
jūs palaukit kol jis išeis, tai tada paskambinkit (tipo per valandą atvažiavus jį pagautų)

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/