Tema: Re: Q: ašarinės ir šuniukas
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-10-13 13:06:31
Nu, tai auksciau (zemiau) imeciau nemirtino ginklo pavyzdi, be to, yra
pistoletu, saudanciu guminemis kulkomis, irgi veiksminga tiek pries suni,
tiek pries agresyvu bezdzionzmogi.
Tik va, kaip po to apiformint, jei ikalciai duoda i kojas, tai nezinau,
nebent minia ziopliu aplinkui ir atsirastu is ju kokie 2, kurie panores
gaisti laika liudydami, tokia jau abejinga realybe pas mus, pamate musama
zmogu nusisuka ir pagreitina zingsni, pamate lupama maga is masinos -
uztraukia uzuolaida ir pan...