Tema: Re: asarines ir suniukas
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-13 12:29:39
Oh my! Pavėlavau :-( dabar visur nešiosiuosi sausą šaką, virvę ir muilo =D

MKN, visiškas tūpumas stoti į kovą, kuri nėra reikalinga, kurios gali
išvengti. O jei jau stoji, tai pasistenk padaryt taip, kad ji būtų iš anksto
laimėta. Nematau jokio reikalo rizikuoti savo drabužiais, arba gal ir
mėsomis/kraujais. Čia pusė "pasiūlymų" - iš fantastikos srities, ir tik keli
į temą.