Tema: Re: Q: ašarinės ir šuniukas
Autorius: MrZy
Data: 2009-10-16 16:44:39
Eimis wrote:
> Kas reguliuoja ašarinių (ar bet kokio kito po ranka pasitaikiusio
> ginklo) panaudojimą prieš šunis?
>
> Turiu omenyje situaciją: tūpas šeimininkas leidžia šunį viešoje vietoje
> be apynasrio ir pavadėlio, ans pareina dideliu greičiu į žmogų, ir
> niekaip neįmanoma nustatyti per kelias sekundes, ar jis nori pažaisti,
> ar žmogienos užsimanė. Šuo tarkime nupurškiamas (šįsyk pavyko išvengti
> dėka tvorelės ir greitos reakcijos). Kas toliau? Skambinti policijai,
> registruoti įvykį?
>
> Klausimo esmė orientuota tik į tai, kad esant tokiai situacijai
> [...]

Aktuali tema :-) pries pora savaiciu kaip tik buvo uzsiroves kudlotas
vilksunis. Pamaciau atsoliuojanti pieva link manes, aisku jausmas
nekoks, sustingau negyvas paruosiau ranka atremti puolima. Tas padaras
pripuoles bande griebti uz rankos, bet matyt ir pats nelabai drasiai
jautesi - prisoko bande griebti ir atsoko per 3m. Tik apseilejo striuke.
Stengiausi isvengti akiu kontakto, kaip cia kazkas teisingai rase ir
nejudeti. Kai akies krasteliu pazvelgiau i ji - jis sedejo salia manes
ir zvalgesi, po kokiu 5 min. (gal trumpiau, bet tai truko amzinybe :-))
) kazkas ji sudomino ir jisai pasisalino. Sakyciau gerai cia man baigesi
:-)). O pasiulymai cia spardytis, muistytis ar papjauti ji atrodo
juokingai, aisku, jei butu rimtai ikibes i ranka, butu teke pakovoti del
islikimo :-))